УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК УСНОГО МОВЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СЕРБСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-0613.2016.20.132170Ключові слова:
усний дискурс, сербська мова як іноземна, оцінка, самооцінка, аналіз помилокАнотація
В роботі зроблено аналіз усних доповідей студентів, що вивчають сербську мову як іноземну на рівні В 2 та С 1. Для аналізу студентам було запропоновано самостійно описати те, що вони бачать на певній картині. Відповіді записувалися на диктофон. Метою було оцінювання та самооцінювання навичок і можливостей студентів ефективно, зрозуміло формулювати свої спостереження, думки, міркування, а також дослідження основних стратегій, які використовують учні в процесі мовленнєвих труднощів. Під час прослуховування разом з викладачем аудіозаписів студенти мали можливість звернути увагу на свої помилки, зафіксувати їх та усвідомити. Зазначено, що необхідність оцінювання та самооцінювання усного мовлення є одним із ефективних шляхів у методиці викладання мови. Результати тестування дозволили зробити цікаві спостереження щодо кореляції між видом усних помилок та характеристиками учнів (загальна освіта, рівень володіння іншими іноземними мовами, здатність до спонтанної комунікації тощо).Посилання
Candlin C. and Mercer, N. (еds.) English Language Teaching in its Social Context. – London : Routledge, 2001. – 352 p.
Cattana A. and Nesci M. T. Analizzare e correggere gli errori / A. Cattana and M. T. Nesci. – Perugia, 2004. – Guerra edizioni. Common European Framework of Reference: http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Knowles M. S. The Modern Practice of Adult Education: From Pedagogy to Andragogy / M. S. Knowles. – New York : Cambridge, The Adult Education Company, 1980. – 393 p.
Krashen S. Principles and Practice in Second Language Acquisition / S. Krashen. – University of Southern California, 1982. – 202 p.
Perišić Arsić O. Analiza grešaka u srpskom kao stranom na primeru italofona / O. Perišić Arsić // Srpski kao strani jezik u teoriji i praksi III; ur. V. Krajišnik. Filološki fakultet. – Beograd : Centar za srpski kao strani jezik, 2016. – S. 155–168.
Underhill N. Testing spoken language / N. Underhill. – Cambridge : Cambridge University Press, 1987. – 128 p.
Terić G. Sintaksa italijanskog jezika / G. Terić. – Beograd : Fililoški fakultet, 2005. – 256 s.
Young R., Weiyun He. A. (eds.) Talking and Testing. Discourse Approaches to the Assessment of Oral Proficiency. – Amsterdam / Philadelphia : John Benjamins, 1998. – 395 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Слов'янський збірник

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.