СЕМАНТИЧНІ ПРІОРИТЕТИ МОРФОЛОГІЧНИХ КАТЕГОРІЙ У СОЦІАЛЬНІЙ РЕКЛАМІ

Автор(и)

  • М. С. Славінська Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131904

Ключові слова:

соціальна реклама, ключові слова, семантика, частини мови, вплив

Анотація

В статті проаналізовано ключові слова соціальної реклами з огляду на специфіку реалізації їхньої семантики на частиномовному рівні. Семантика ключових слів найбільше привертає увагу реципієнта рекламного тексту і запам’ятовується, а їхні лексико-семантичні особливості визначають успішне функціонування та дієвість рекламних звернень, морфологічний же аспект поглибить наявні дослідження, оскільки цей рівень виявляє узагальнені, наскрізні характеристики, бо семантика морфологічна абстрактніша, глибинніша за семантику лексичну, що в цілому визначає впливову активність таких одиниць.

Біографія автора

М. С. Славінська, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

M. S. Slavinska

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-18

Номер

Розділ

ДОСЛІДЖЕННЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ