ВИДОЗМІНА ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ У ГАЗЕТНИХ ЗАГОЛОВКАХ ЯК КОМПОНЕНТ КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ

Автор(и)

  • І. В. Лакомська Одеська національна академія харчових технологій, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131896

Ключові слова:

фразеологічні одиниці, газетний заголовок, трансформація, вплив

Анотація

Статтю присвячено аналізу трансформацій фразеологічних одиниць у газетних заголовках. Видозміни визначено у межах власне фразеологізмів, прислів’їв, приказок і крилатих висловів. Зʼясовано, що трансформація таких одиниць супроводжується заміною, усіченням або додаванням елементів у структуру виразу, що порушує стандарт, деавтоматизує сприйняття заголовка та оптимізує виражальну енергетику повідомлення. Також висвітлено впливовий потенціал видозмінених фразеологізмів як прийому мовної гри, що максимально активізує увагу читача та швидко запам’ятовується.

Біографія автора

І. В. Лакомська, Одеська національна академія харчових технологій

I. V. Lakomska

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-13

Номер

Розділ

ДОСЛІДЖЕННЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ