ДО ТЕРМІНА ПАРФУМОНІМ

Автор(и)

  • Є. С. Біла Одеський національний економічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131892

Ключові слова:

онім, прагматонім, товаронім, парфумонім, ароматонім, номен, серійна назва, товарний знак

Анотація

Статтю присвячено аналізу онімічного поля. Робиться спроба віднайти місце власних назв парфумів у структурі онімічного поля англійської мови. У статті приділено велику увагу висвітленню особливостей функціонування терміна парфумонім, його референтній сфері, розмежовано відповідні схожі поняття. Проаналізовано поле прагматонімів, а також підполе товаронімів та їх подальший розподіл. Виокремлено провідні риси власних назв на позначення парфумів та запропоновано відповідний термін – ароматонім.

Біографія автора

Є. С. Біла, Одеський національний економічний університет

Е. S. Bila

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-13

Номер

Розділ

ДОСЛІДЖЕННЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ