ДО ТЕРМІНА ПАРФУМОНІМ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131892Ключові слова:
онім, прагматонім, товаронім, парфумонім, ароматонім, номен, серійна назва, товарний знакАнотація
Статтю присвячено аналізу онімічного поля. Робиться спроба віднайти місце власних назв парфумів у структурі онімічного поля англійської мови. У статті приділено велику увагу висвітленню особливостей функціонування терміна парфумонім, його референтній сфері, розмежовано відповідні схожі поняття. Проаналізовано поле прагматонімів, а також підполе товаронімів та їх подальший розподіл. Виокремлено провідні риси власних назв на позначення парфумів та запропоновано відповідний термін – ароматонім.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-07-13
Номер
Розділ
ДОСЛІДЖЕННЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Слов'янський збірник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.