ПРО ОДИН З АСПЕКТІВ ВИКЛАДАННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

Автор(и)

  • Л. І. Яковенко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131818

Ключові слова:

методика викладання польської мови, когнітивна методика, категорія чоловічої особи

Анотація

Метою статті є виділення найбільш складного аспекту викладання морфології польської мови в україномовній та російськомовній студентській аудиторії, а саме вивчення чоловічо-особової категорії та розгляд можливих шляхів подолання труднощів, пов’язаних зі своєрідністю реалізації граматичної категорії роду у польській мові. В процесі розв’язання поставленої проблеми вирішальним є формування уявлення про граматичну систему польської мови, а також вироблення стійкої навички правильної реалізації в усному та писемному мовленні чоловічо-особових та нечоловічо-особових форм.

Біографія автора

Л. І. Яковенко, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

L. I. Yakovenko

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-09

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНИЙ СТАН СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ; ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ТА ПЕРЕКЛАДУ