МОДАЛЬНІСНЕ РЕДАГУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОПТИМІЗАЦІЇ СУГЕСТИВНОГО ЕФЕКТУ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131814Ключові слова:
реклама, лінгвістична сугестія, НЛП, сугестивна лінгвістика, репрезентативна система, модальність, предикатиАнотація
В статті проаналізовано репрезентативну маркованість та модальнісне редагування рекламного тексту як фактор оптимізації його комунікативної сугестогенності й визначено домінантну репрезентативну систему представників української лінгвоментальності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-07-09
Номер
Розділ
ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНИЙ СТАН СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ; ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ТА ПЕРЕКЛАДУ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Слов'янський збірник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.