МОДАЛЬНІСНЕ РЕДАГУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОПТИМІЗАЦІЇ СУГЕСТИВНОГО ЕФЕКТУ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • А. В. Ковалевська Національний університет „Одеська юридична академія”, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131814

Ключові слова:

реклама, лінгвістична сугестія, НЛП, сугестивна лінгвістика, репрезентативна система, модальність, предикати

Анотація

В статті проаналізовано репрезентативну маркованість та модальнісне редагування рекламного тексту як фактор оптимізації його комунікативної сугестогенності й визначено домінантну репрезентативну систему представників української лінгвоментальності.

Біографія автора

А. В. Ковалевська, Національний університет „Одеська юридична академія”

A. V. Kovalevska

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-09

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНИЙ СТАН СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ; ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ТА ПЕРЕКЛАДУ