ОНІМНИЙ ЛАНДШАФТ УКРАЇНСЬКОГО IНТЕРНЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131804Ключові слова:
власна назва, Інтернет, онімний ландшафт, Google ZeitgeistАнотація
Статтю присвячено дослідженню найбільш популярних запитів в українському секторі Інтернету протягом 2013 року. Українці найбільше цікавилися розважальною продукцією українського телебачення та Голівуду. Серед найбільш популярних діячів шоу-бізнесу превалюють ті персони, які є найбільш активними в медіа-просторі України. Таким чином, український ономастичний ландшафт реагує на нові тренди року разом зі світовим товариством, але українці все частіше звертаються до подій вдома, їх цікавлять власні зірки, серіали, шоу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-07-09
Номер
Розділ
ПРОБЛЕМИ СЛОВ’ЯНСЬКОЇ ОНОМАСТИКИ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Слов'янський збірник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.