ОНІМНИЙ ЛАНДШАФТ УКРАЇНСЬКОГО IНТЕРНЕТУ

Автор(и)

  • В. Ю. Неклесова Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-0613.2014.18.131804

Ключові слова:

власна назва, Інтернет, онімний ландшафт, Google Zeitgeist

Анотація

Статтю присвячено дослідженню найбільш популярних запитів в українському секторі Інтернету протягом 2013 року. Українці найбільше цікавилися розважальною продукцією українського телебачення та Голівуду. Серед найбільш популярних діячів шоу-бізнесу превалюють ті персони, які є найбільш активними в медіа-просторі України. Таким чином, український ономастичний ландшафт реагує на нові тренди року разом зі світовим товариством, але українці все частіше звертаються до подій вдома, їх цікавлять власні зірки, серіали, шоу.

Біографія автора

В. Ю. Неклесова, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

V. Yu. Neklesova

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-09

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ СЛОВ’ЯНСЬКОЇ ОНОМАСТИКИ