РЕКЛАМНІ ПОВІДОМЛЕННЯ В АСПЕКТІ СУГЕСТИВНОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

  • О. М. Олексюк Миколаївський національний університету імені В. О. Сухомлинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-0613.2015.19.131991

Ключові слова:

комерційна реклама, ключові слова, сугестія, нейролінгвістичне програмування, вплив, семантика

Анотація

В статті виокремлено й розглянуто сугестивні маркери лексико-семантичного рівня, притаманні українськомовній комерційній рекламі. Встановлено кількісний склад та пояснено нейропсихолінгвальну природу виокремлених одиниць, визначено їхню функційну роль у створенні впливових дискурсів. Проаналізовано ключові слова комерційної реклами як маркерів мовного впливу. Виокремлені ключові слова розподілено на групи, висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їхню сугестогенну природу.

Біографія автора

О. М. Олексюк, Миколаївський національний університету імені В. О. Сухомлинського

О. Oleksyuk

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-02

Номер

Розділ

РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА УКРАЇНСЬКОГО МОВОЗНАВСТВА